feb
10

Kezdjük el!

| Szerző: Zsófi.Varga | 4:09 pm

Sziasztok!

Mindig is gondolkoztam, hogy lenne kedvem írni egy blogot, de mivel csak úgy magamról nem szerettem volna egy ilyen oldalt, nem tettem meg soha. Viszont egy olyan oldal, ami segíthet embereknek (és persze nekem is), az az ötlet már annél jobban tetszik.

Mivel évek óta hullik a hajam, gondoltam egy olyan problémáról indítok blogot, ami engem is érint. Annyiféle szer található a piacon (és olyan különböző árakon) hogy én már nem tudok kiigazodni rajtuk. Várom a tapasztalaitokat, észrevételeket és persze én is mindig elmesélem, hogy mi újság haj téren.

Hamarosan jelentkezem!

Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://hajhullas.blog.hu/api/trackback/id/tr102651871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexa7 2011.02.16. 15:05:27

Szia! Nekem is régóta hullik a hajam, és sokat szenvedek vele, mert nagyon ciki, hogy mindig mindenem tiszta hajszál… Úgyhogy nagyon megörültem a blognak! :)

Zsófi.Varga 2011.02.16. 15:20:07

@Alexa7: Szia, örülök, hogy bejön a blog, gondoltam, hogy lesznek olyanok, akik ugyanezzel a kínzó problémával szenvednek… Te eddig miket próbáltál?

Alexa7 2011.02.16. 15:39:42

@Zsófi.Varga: Hát ne tudd meg! Vettem ilyen Vichy ampullás cuccot, a mai napig nem hiszem el, hogy mennyi pénzt kiadtam érte… Rendesen használtam és semmi!!! Azóta kicsit szkeptikus vagyok…

Lillus23 2011.02.18. 09:52:49

Sziasztok! Régebben nekem is hullott a hajam, de sajnos (vagy épp szerencsére?) nem mindig ezek a drága cuccok érik meg… Nekem a gyógyszertáros mondta, hogy Revalidot szedjek, és sokkal jobb lett tőle, úgyhogy én arra esküszöm :) Egy próbát megér, főleg hogy messze nem kerül annyiba, mint egy Vichy!

Alexa7 2011.02.18. 11:30:37

@Lillus23: Nekem is mondták már a Revalidot, csak tényleg nagyon szkeptikussá tettek… De lehet teszek egy próbát, mert ha használna, az megérné… :) Majd beszámolok!

gyami 2011.03.08. 10:57:38

@Alexa7: Na mi lett az eredmény? Elindultál végül a hajszépségversenyen?? Vagy nem is hallottál róla? Facebookon van: Hajtündér a neve és csütörtök estig lehet jelentkezni. Hajrá!! És ha jelentkeztél, küldj már magadról légyszi egy képet, hogy milyen névvel! Puszi!

0Abigél0 2011.03.08. 11:38:37

Én is indultam! A Facebook üzenőfalra töltöttem fel a képemet. Ahogy észrevettem mindenki más is. Ott lehet lájkolni, bár az eredmény nem attól függ. Azt zsűri dönti el. Izgi!! :)

Ritus76 2011.03.08. 11:51:47

Nagyon erős a mezőny! Remélem azért van valamennyi esélyem. Hajrá csajok!!!!
süti beállítások módosítása