ápr
14

A mi filmünk!! :)

| Szerző: Zsófi.Varga | 2:53 pm

 

Olyan filmet találtam, ami teljesen nekünk való! Hajas csajoknak!

Haj mánia

Még nem láttam. Nem tudom eldönteni, hogy vagy nagyon jó, vagy ki tudja. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hajhullas.blog.hu/api/trackback/id/tr1002825741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillus23 2011.04.18. 14:50:23

Szerintem elég gyenge film lehet. Inkább dokumentumfilm, vagy a fene se tudja mi, de a kép alapján nem túl vonzó....

Brigi.Kincső 2011.04.20. 12:14:54

nekem sem nyerte el a tetszésemet. Helyette inkább a Revalid Hajtündér versenyen nézegetem a videókat. és persze szavazok is!
süti beállítások módosítása